محمد معجزه زندگیمونمحمد معجزه زندگیمون، تا این لحظه: 8 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره
مامانیمامانی، تا این لحظه: 37 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
باباییبابایی، تا این لحظه: 43 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

فندق مامان و باباش

غربالگری اول یا NT

1394/5/15 17:51
نویسنده : مامان فندق
270 بازدید
اشتراک گذاری

فندق خوشگلمون امروز 12 هفته و 4 روزشه که باید بره سونو واسه غربالگری.. این نشون میده که فندقی داره بزرگ میشه خدا رو شکرآراممحبت

مامانی جونم میدونی غرباگری یعنی چی؟درسخوانسوال

یعنی اینکه خانوم یا اقا دکتر کلی ازمایش خون و سونو از مامان میگیرن واسه سلامتی شما دلبندمچشمک

صبح خیلی زود صبحونه نخورده با بابایی راهی بیمارستان شدیم..خندونک

من یه خورده تو مسیر استرس داشتم ولی خب همش واسه سلامتی شما دعا میکردم..فرشته

بابابیی هم همش اصرار داشت که موقع سونو منم میاماااااااا منم میگفتم خب اگه اجازه دادن چرا که نه حتما باید بیایراضی

دیگه رسیدیم بیمارستان.. دوباره وقت گرفتیم خانوم دکتر اول شما رو سونو کرد.. گفت خدا رو شکر همه چیز خوبه منم اصراااااار که جنسیت فندقم بهم بگید.. بند ناف شما وسط باتون بود مشخص نمیشدغمگین ولی گفت من فکر میکنم بسره آرام

دوباره منو فرستاد سونوی NT که طبقه بایین بود.. در ضمن بگم بابایی داشت تلفن میزد بیرون مطب منم دیگه نتونستم بهش بگم بیا توخندونکخنده

دیگه الان باید میرفتم واسه دادن ازمایش خون ساعت 10 صبح بود.. یه خورده درد داشت ولی واسه خاطر گل روی شما تحمل کردم.. خانومه گفت دوباره باید یه چیزی بخوری و ساعت 12 بیای که بازم ازت خون بگیریمخسته

بین دو نیمه ازمایش رفتیم واسه سونو NT ولی این سری بابابیی هم اومد داخل.. کلی ذوق کرده بود اخه اولین بار بود داشت فرزند دلبندش رو میدیدبغلبوسمحبت

یه هو صدای قلب شما گذاشت واسمون.. صدا که چه عرض کنم .. بهترین و دلنوازترین صدای موسیقی دنیاااااااااا بغل.. ایشالله که قسمت همه حاجت مندا بشه.. بگو امین مامان جونمبوسمحبت

خانوم دکتر مهربون بعد چند دقیقه کارش تموم شد و گفت خدا رو شکر همه چیز خیلی خوبه.. بازم من واسه جنسیت شما برسیدم گفت مشخص نمیشه هنوز ولی احتمال داره بسر باشهمحبت

بازم بعد سونو رفتم واسه ازمایش خون.. این سری از یکی دست دیگه مامانت ازمایش خون گرفتن گیج..دیگه کارمون تو بیمارستان تموم شد.. که دیگه بعدش با بابایی برگشتیم خونه

خلاصه اون روز خیلی قشنگ بود واسمون..

 

 

بوسآرام خدایا هرچقدر شکرت کنم بازم کمه  آرامبوس

پسندها (2)

نظرات (0)